20. jun. 2015

Urban #37

9. 4. 2015, Kino Šiška, Ljubljana

Prvič v (sredi tedna zelo lepo polnem) Kinu Šiška. Z zbrano družbo bili čisto spredaj (zvok zopet malo slabši), kjer je bilo dovolj prostora.
Bend zelo dobro razpoložen, Urban je veliko govoril in hvalil slovenske novinarje, ker so ga spraševali o glasbi, namesto o njegovi družini.
Pri Moja voda se je zgodilo nekaj surealnega. Sredi komada je Urban naročil bendu, naj se umirijo in povedal štorijo o meni. Na srečo je alfislo vse to dokumentiral
Pri naslednjem komadu (Priđi mi bliže) so na oder povabili publiko, da bi jim pomagala pri back vokalih (po Urbanovih besedah so v studiu peli otroci, bend pa ni razmišljal, da otroci v času njihovih koncertov že spijo), tako da sem kljub avtomobilskim ključem v žepu zbral pogum in uletel na oder Šiške
Na koncu komada Ribe je Damir pel o-o -o, kar pa se ni prijelo in je v šali pizdil, kako so pred koncertom upali, da bo publika z njim ponavljala, pa nismo bili za akcijo. Že naslednji komad je bil Odlučio sam, da te volim. Proti koncu sva s Kebrom začela pet o-o-o, kmalu pa se je priključila cela dvorana, zato se je Urban spet zezal, da se delamo norca iz njega.
Med Mjesto za mene je Urban šel med publiko in kar tam odpel do konca in ostal še polovico Male trube.
Igrali so dve uri in pol (6 pesmi z nove plošče + Venezia tone za uvod), v bisu sem prvič slišal Pasolinija, koncert pa so zaključili z vsaj 20-minutno verzijo Arome Satanice (uvod je bil zelo dolg in nerazpoznaven).

Še en fantastičen koncert.


zadnji foto: Miha Fras

Ni komentarjev:

Objavite komentar